26 Haziran 2013 Çarşamba

Hızlı ve Kolay Zayıflama


Çok daha az olasıdır, ve tersine çok daha kolay gidip başarı şansınızı artırmak için çeşitli yollar vardır başarı için diyet kadar ya da en azından karışıklık için birçok yol vardır. Başarı şansını azaltmak için muhtemel bazı kötü fikirler, gıda en azından ilk birkaç gün planlama değil sağlıksız abur cubur kurtulmak değil, ve tamamen ve egzersiz ve aktivite kaçınarak içerir. Diyet daha basit ve daha kolay gidip başarı şansı daha var yapmak için birkaç yol için okumaya devam edin.
Her zaman, özellikle başlangıçta, diyet için ise sağlıklı ve uygun gıda tutun. Eğer çalışıyorsanız Örneğin, gerekirse sizinle getirerek, öğle yemeği planlamak gerekir. Benim için bu benim şimdiki diyet ile taze sebze ve meyve çok anlamına gelir.
Diyet yolunda olduğu kadar, aşırı cazip ortamlar kaçının. Örneğin, ücretsiz mezeler ile mutlu saat kaçının. Ben bir diyet soda olsa bile, çevremdeki meze olan herkes başlangıçta çok cazip.
Eksiklikleri ve güçlü biliyorum. Örneğin, yerel bir Hint büfe gidin ve çok sağlıklı vejetaryen öğeleri yapışmasını yemek ve büyük bir yemek olabilir. Çin büfe bir ziyaret her zaman. Ne kadar küçük olursa olsun, dışarı ancak domuz neden olur
çok zaman diyet düşmeye bekliyoruz, ancak ve ne zaman olur, bu hafif bir düşüş yaparsanız. Kendinize çok sert olmayacak ve bu yüzden istediğiniz her şeyi yemek için bir bahane olmasına izin vermeyin. Nazik hatalar beklenemez.
Umarım bu ipuçları diyet basit ve kolay yapmak ve kilo ve yağ kaybı artacaktır. Onlar kesinlikle bana yardımcı oldu, onlar size yardımcı olabilir, ve size ipuçları size yardımcı hangi anlamaya gerekir.

0 yorum:

Yorum Gönder